Suositusten noudattaminen riippuu siitä, miten hyvin viestintä sinun ja potilaan välillä onnistuu. Kuuntelemisen ja seurannan avulla varmistat että potilas noudattaa ohjeita paremmin koko tarkastastusvälin aikana ja suun terveys kohenee. Muistathan myös antaa kiitosta potilaille, joilla hyvät suunhoitorutiinit toteutuvat. Elinikäisen hyvän omahoidon ja hoitosuhteen ylläpitäminen suunhoitoon on potilaan terveyden vuoksi ensisijaisen tärkeää.
Kirjaudu sisään tai luo tili
Jotta voit käyttää tätä kurssia ja nauttia kaikista alustamme tarjoamista eduista, sinun on ensin kirjauduttava sisään.
Kirjaudu sisäänEikö sinulla ole tiliä? Voit luoda sellaisen ilmaiseksi.
Luo tiliMiksi luoda tili?
- Pääsy jatkuvasti kasvavaan hammaslääketieteen kurssikirjastoon, joka kattaa useita erikoisuuksia.
- Rekisteröidy räätälöityihin oppimispolkuihin.
- Testaa tietosi ja hanki CE-sertifikaatit.
Rekisteröidy ilmaiseksi, se kestää vain minuutin!
Luo tiliKun potilaasi tulevat uudelle ennaltaehkäisevälle tai parodontologiselle hoitokäynnille, huomaatko usein, että heidän suunterveydessään tai suuhygieniassaan ei ole tapahtunut muutosta parempaan ohjauksesta huolimatta? Lue artikkeli potilaiden motivoimiseen ja suostutteluun omahoitoon.
Tämän sisällön tarkoituksena on edistää yleisten suun terveyteen liittyvien aiheiden ymmärtämistä ja tietoa. Sisällön on kehittänyt ja se edustaa esittäjän näkemyksiä ja mielipiteitä. Sitä ei ole tarkoitettu korvaamaan ammatillista neuvontaa, diagnoosia tai hoitoa, eikä Colgate-Palmolive tai sen tytäryhtiöt ole välttämättä tarkistaneet sitä eikä välttämättä edusta sen näkemyksiä.
Lisää kommentti